Ce poate invata HR-ul de la Marketing

Social

Limbă:

Ce poate invata HR-ul de la Marketing

15 Mar 2017

Era digitala in care ne aflam ne impune sa invatam din ce in ce mai mult si mai multe ca sa devenim acei specialisti care aduc un plus de impact in organizatiile si in mediul in care lucram.
Asa ca, pe langa tips and tricks pe care ti le-am dat aici, astazi afli ce lucruri poate prelua omul de HR de la cel de Marketing:

1. Fii la curent cu ultimele tendinte – ultimul tool in promovarea online, ultimele update-uri pe care Facebook sau Instagram le-a facut, trendul in randul Millennials, etc sunt doar cateva dintre informatiile pe care marketerii le stiu astfel incat sa livreze continut relevant pentru fiecare audienta. Asa ca, fii mereu la curent cu noutatile astfel incat sa vorbesti pe limba viitorilor tai angajati, dar si sa stii cum sa comunici cu diversele caractere din organizatia ta.

2. Adapteaza-ti ton of voice-ul pentru fiecare target pentru care comunici – fie ca promovezi un eveniment intern sau un anunt de angajare, nu poti comunica la fel pentru toata lumea. Un om de Vanzari e diferit fata de un om de la Financiar. Respecta-le individualitatea si vorbeste-le diferit. Vor fi mai receptivi la evenimentele (teambuildinguri, traininguri, petreceri etc) pe care le vei organiza pentru ei.

3. Cunoaste-ti angajatii si mai bine – ca tot am vorbit de adaptare pe target, descopera nevoile si dorintele membrilor din organizatia in care activezi. Ce fac in timpul liber? Ce muzica asculta? Prefera evenimentele chill sau evenimentele mai wild? Astfel incat, urmatoarea petrecere sa o organizam in functie de preferintele lor.

4. Realizeaza o “campanie de comunicare integrata” – fie ca vorbim de employer branding sau evenimente interne, gandeste-te ca publicul tau e intr-o calatorie continua. Informatiile pe care vrei sa le transmiti trebuie sa apara pe parcursul intregii lui calatorii, pe fiecare canal pe care el se afla. Daca despre cel mai recent eveniment din compania ta se vorbeste atat in sala de mese si la finalul sedintelor, cat si dupa program, inseamna ca HR-ul face o treaba de Marketing foarte buna. ????

5. Selectia se face de ambele parti – asa cum Marketingul isi alege targetul pentru produsul/ serviciul pe care vrea sa il promoveze, asa si HR-ul isi alege omul pe care vrea sa il recruteze. Insa, Marketingul nu se opreste aici, ci se asigura ca produsul/ serviciul lui e cel mai bun din piata. Ce se stie despre organizatia ta? Nu doar tu iti alegi candidatii, ci si ei te aleg pe tine si trebuie sa te asiguri ca ei stiu toate aspectele pozitive ale mediului in care se vor angaja.

6. Fii curajos si creativ! – Un lucru pe care oamenii de Marketing il fac bine este ca isi asuma riscuri si incearca mereu lucruri noi ca sa vada ce functioneaza. Asadar, provoaca-te si provoaca-i si pe ei!

Acum ca ai si o perspectiva de Marketing, poti alege dintre ideile noastre de team buildinguri, astfel incat sa aducem si mai multa magie in organizatia ta: https://www.universum.ro/team-building/.
Stai pe-aproape pentru ca o sa urmeze si un articol cu lucruri pe care oamenii de Marketing le pot invata de la oamenii de HR. Cu cat initiativele sunt mai mari, cu atat mai bine-venit e si un joint venture intre departamente!