Observam ca Generatiile Y si Z sunt din ce in ce mai prezente, nu doar ca si consumatori dar si in lumea business. Pentru a atrage atentia acestor generatii tech-savvy, companiile trebuie sa faca trecerea de la gandirea “Vorbim-Ascultati” in momentul in care fac designul unui eveniment la o structura care sa ii mentina implicati pe intreaga perioada a evenimentului si o atmosfera mai relaxanta.
Mai jos, am facut o lista care sa vina in suportul crearii unui eveniment corporate pentru generatiile Y si Z.
#1 Educare vs Vanzare
Nimanui nu ii place sa asiste la prezentari cu scop de vanzare, cu atat mai mult generatiilor Y si Z, care acorda atentie metodelor de marketing din anii trecuti.
Aceste doua generatii sunt expuse la un volum extraordinar de mare de informatii si care sunt la indemana – cursuri online gratuite, webminarii sau video-uri pe youtube. Astfel, pentru a ii atrage in evenimentele tale trebuie sa le oferi informatii valoroase, unice livrate in metode inovative.
#2 Un Eveniment Instagram-abil
Evenimentele corporate rigide din trecut ar trebui sa ramana in trecut. Astazi evenimentele de business sunt relaxante, cozy, cu zumzet de conversatii, muzica si bineinteles mancare. Pentru ca Generatiile Y si Z sunt dependente de social media, iti recomandam ca evenimentul tau sa aibe posibilitati infinite de a crea “Insta Stories” “Insta Posts”… insta-everything.
#3 Techy, techy, T E C H Y
Pentru ca vorbim de generatiile care au telefonul in mana. Evenimentul tau trebuie sa fie adaptat pentru ei. De la handout-urile din eveniment care ar trebui distribuite electronic, la charging stations, comunicarea cu staff-ul evenimentului, cu speakerii sau MC-ul.
#4 Un Eveniment pe Social Media
Platformele de Social Media precum Facebook, Twitter, Instagram si Snapchat au intaietate cand vorbim despre Generatiile Y si Z. Profita de tendintele acestor platforme si ofera participantilor posibilitatea de a folosi hashtag-uri, discount-uri si promotii care sa ii atraga pe paginile tale sau continut in prezentari demn de share-uit.
#5 Speakerii
Influencer – acest termen auzit din ce in ce mai des. Agenda evenimentului tau ar trebui sa ii includa pentru ca ei sunt promoterii acestor doua generatii.
CONCLUZIE
Generatiile tinere incep sa ocupe un procentaj din ce in ce mai mare din forta de munca actuala. Astfel, ei isi schimba si statutul de la consumatori la oameni care se implica activ in companii, care iau parte la evenimente. Experientele de eveniment oferite lor trebuie adaptate stilului lor de viata.