Cu fiecare detaliu pus la punct intr-un eveniment mai facem un pas in crearea unei experiente inedite pentru fiecare participant. Fiecare detaliu in plus – inca de la prima interactiune cu evenimentul, si aici facem referire anuntul oficial al evenimentului, pana la ultima informatie primita post eveniment – duce experienta participantilor la un alt nivel.
De fiecare data cand avem de organizat un eveniment cautam noi modalitati de a implica participantii in eveniment. Cream experienta participantului inca de cand primim brieful de eveniment, ne punem in postura lui, cream un traseu imaginar al lui in eveniment si gasim acele twisturi care l-ar face sa retina experienta traita si sa isi aduca aminte adesea de ea.
Mai jos o sa gasesti o lista cu twist-uri care o sa te ajute sa duci experienta traita de participanti la un alt nivel:
1. Sistem de inregistrare la eveniment
In ultimii ani s-a observat o imbunatatire la modul in care se intampla inregistrarea in eveniment. Se renunta incet-incet la listele infinite si cozile interminabile de la intrarea in eveniment. De exemplu pentru o conferinta cu o agenda clara si speakeri diversi, sa oferi posibilitatea ca participantii sa interactioneze intre ei si cu speakerul inainte sau in timpul evenimentului ofera o experienta completa.
2. Giveaways
Au apus vremurile in care participantii erau obisnuiti sa primeasca agende, pixuri sau cani, acum vorbim tot mai des de gadgeturi de genul bateriilor externe sau solare, stick-uri USB sub forme diferite ori boxe wireless, lucruri care sunt aliniate cu tema si mesajul conferintei.
3. Continutul evenimentului
Pentru a castiga toata atentia participantului in cadrul unui eveniment e necesar sa actionezi altfel decat ai facut-o pana acum. Incearca sa dai la o parte prezentarile clasice de tip power point, ori daca vrei poti imbunatati experienta prin intermediul designului prezentarilor. Cum mentionam si in articolul Design Organizational, companiile trebuie sa se alinieze noilor schimbari din industrie.
4. Setup de locatie
Branding-ul de locatie joaca un rol foarte important in conturarea unei experiente complete. Noi le recomandam clientilor ca intreaga locatie sa fie aliniata mesajului evenimentului – de la sala, la foyer sau terasa. De exemplu, in sala putem vorbi de o scena impunatoare aliniata temei evenimentului, in lobby putem avea o activare care sa se preteze si sa provoace participantii sau daca vorbim de un eveniment desfasurat in mai multe zile, iar participantii sunt cazati la hotel, putem lua in calcul un welcome package care sa ii astepte in camera. Este recomandat ca experienta participantilor sa nu se opreasca in sala in care are loc evenimentul, de exemplu am acceptat provocarea sa tinem o conferinta de vanzari in varf de munte, la o altitudine de peste 2200 m.
5. Entertainment
De cele mai multe ori entertainmentul se opreste la o formatie care sa anime o petrecere sau o festivitate. Insa noi nu vrem sa ne oprim aici, cautam solutii out of the box care sa aduca WOW-ul evenimentului, de la momente artistice personalizate evenimentului la props-uri care sa aduca zambetul pe buze, o altfel de Gala Awards, Ziua Companiei sau a Familiei sarbatorita pe marginea unui lac si cu activitati diferite decat un banal barbeque.
Concluzie
In momentul in care faci brieful pentru un eveniment al companiei tale, ridica stacheta! Mergi mai departe cu experienta pe care vrei sa o oferi, iti garantam ca si rezultatele dorite de la participanti vor veni mai repede si inzecit de la ei.
Daca doresti sa aflii mai multe despre cum poti organiza evenimente WOW pentru compania ta, scrie-ne si un consultat in evenimente iti va sta la dispozitie pentru a creiona si implementa evenimente WOW!