[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Activarile de Brand reprezinta setul de actiuni prin care publicul tinta interactioneaza direct sau indirect cu brandul. Pe scurt, consumatorii au ajuns intr-un punct in care „Cumpara Acum!” nu mai este destul de convingator, astfel au aparut activarile in care increderea in brand poate fi consolidata.
Ca organizator de evenimente, zumzetul din spatiile de networking este sunetul reusitei evenimentului – oamenii se conecteaza, iar tu ai reusit sa ii ajuti in acest sens. Crearea unei atmosfere in care participantii se simt confortabili, isi ies din zona de confort si interactioneaza cu partenerii sau brandurile este o mare parte din aceasta reusita.
Desigur, fiecare activare este special creata pentru publicul tinta si brandul potrivit. Astfel, inainte de a intra in procesul de creatie pentru a stabili activarea potrivita, noi iti recomandam sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
- Unde este cel mai probabil ca publicul tinta sa foloseasca produsul meu? Cum pot recrea acea experienta in cadrul evenimentului meu?
- Care este filosofia din spatele brandului?
- Care sunt caracteristicile unice al produslui? Care este povestea?
- Cum pot interactiona clientii unii cu altii?
Acestea sunt punctul de plecare pentru crearea activarii potrivite. Cu acestea in minte te invitam sa treci prin urmatoarele directii experimentate si de noi in cadrul evenimentelor create sub marca #theUNIVERSUMexperience.
Adopta tehnologia
Smart phone-ul si social media sunt parte din comportamentul clientilor. De aceea, chiar daca activarile de brand din cadrul evenimentelor presupun interactiunea fata in fata, poti sa te folosesti de social media pana in momentul evenimentului – folosirea hashtagului, share pe Facebook sau pe Instagram a unei fotografii sau video.
Activitati personalizate
Sufletul evenimentului creat il reprezinta activitatile care ii tin pe participanti implicati. Storytelling, activitati, know-how si rasete – reteta reusitei, si nu o spunem doar noi – acestea duc la „Activarea” brandului. Fie ca vorbim de evenimente de scara larga sau evenimente mai mici, include activitati pentru a ajunge la fiecare participant.
De asemenea, acestea activitati personalizate merg mana in mana cu social media. Daca participantii se simt bine in cadrul evenimentului, vor share-ui pe Facebook, Instagram sau Stories cadre din eveniment cu hashtagul evenimentului, locatia sau chiar brandul tau.
Spune o poveste
Storytelling-ul pentru un brand este esential si poate transforma modul in care echipele lucreaza in cadrul evenimentului. Orice companie poate „adopta” un personaj pe care sa il foloseasca pentru a spune povesti. Acest lucru nu doar ca umanizeaza brandul dar poate fi un comunicator mai facil pentru intreaga poveste a companiei, iar in cadrul unui eveniment poate fi elementul central.
Fiecare eveniment are momente unice, atat in cadrul sesiunilor cat si inafara lor. Creand o experienta de brand memorabila poate sa dea viata unui eveniment.
Noi avem cateva idei de activari de brand in cadrul urmatorului tau eveniment. Scrie-ne pentru a ne cere mai multe detalii:
[/vc_column_text][mk_button size=”x-large” url=”https://www.universum.ro/contact/” target=”_blank” align=”center”]Contact[/mk_button][/vc_column][/vc_row]