6 Aspecte de Luat in Calcul in Organizarea Evenimentelor HIbrid

Social

Limbă:

6 Aspecte de luat in Calcul in Organizarea Evenimentelor Hibrid

22 Jun 2016

[cml_media_alt id='6831']Evenimente HIbrid[/cml_media_alt]

Daca este un lucru care ne place enorm este sa “Go BIG, or Go Home”, de aceea raspunsul la provocarea unei experiente de eveniment hibrid nu poate fi decat DA.

Mai jos sunt 6 Aspecte pe care iti recomandam sa le iei in calcul de fiecare data cand vrei sa organizezi un eveniment hibrid.

Pregatire

Despre Event Planning se vorbeste in mod constant si stim cu totii care este greutatea acestuia in reusita unui eveniment. In acelasi timp mai stim ca uneori socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, insa de aceea existenta Planului B, C… D, sunt prezente in Planificarea Evenimentelor. In continuarea articolului sunt puncte de luat in calcul in crearea planului de eveniment.

Speakeri, Traineri & Facilitatori

Categoria aceasta este esentiala pentru buna desfasurare a evenimentului. Speakerii care iti conduc Conferinta si fiecare punct din agenda sunt esentiali pentru learning-ul pe care si-l iau participantii. Apoi, daca de exemplu, vorbim despre o simulare de business sau o activitate precum Orchestrate, trainerii iti joaca un rol esential pentru rezultatele finale ale activitatii. Energia facilitatorilor este importanta pentru reusita teambuilding-ului.

Dry Run
Un lucru pe care il facem negresit in UNIVERSUM este un dry run al evenimentului. Plecam din punctul 0 al evenimentului – de exemplu trimiterea invitatiei sau contactare telefonica de exemplu – pana in momentul final. Luam pas cu pas, fiecare treapta pe care o intalneste un participant si ne asiguram ca totul e la locul lui, astfel stim ca nu ratam nimic.

Cunoasterea Audientei
Pentru orice tip de eveniment primul pas pe care il facem este sa aflam cat mai multe despre participanti, de la medie de varsta, profilul acestora si chiar preferinte.

Vocea
Un eveniment hibrid vine la pachet cu o voce diferita, adaptata in functie de agenda evenimentului. De exemplu, o Conferinta de Vanzari, va avea un ton business; pe cand o activitate de teambuilding, aduce cu sine lejeritate si distractie, insa daca vorbim de simulari de business o sa avem cate un pic din fiecare.

Dress Code
Este foarte important si difera de la conferinta, la party sau un eveniment outdoor. Dar hai sa le luam pe rand. In cadrul conferintelor, deobicei, dress code-ul este unul business/business casual. In cazul unei activitati de teambuilding outdoor, se cere o tinuta sportiva, iar in cazul party-urilor, dress code-ul este dat de tematica aleasa sau daca ne gandim la un Picnic… totul e mai lejer :).

IN CONCLUZIE
Evenimentele hibrid devin din ce in ce mai populare, de la conferinte care au componenta de teambuilding, la componenta virtuala. Tu cat de pregatit esti pentru un eveniment hibrid? 🙂