O incursiune in agenda unui duo UNIVERSUM: Account & Project Manager
Cu multe inovatie, curaj, creativitate… si OAMENI!
#TheUNIVERSUMexperience este construita de-alungul anilor. La baza acestei experiente sta filosofia noastra, aceea de Events Architects. Solutiile pe care le propunem de fiecare data au ca focus experienta completa a participantului.
Atunci cand Account Manager-ul nostru construieste experienta participantului, ia fiecare moment din eveniment prin care trece participantul si ii pune la punct fiecare detaliu – de la primul email primit cu Save the Date-ul evenimentului, pana la MC, catering si echipa tehnica.
Ne place sa facem lucrurile altfel, iar acest lucru a fost apreciat dintotdeauna, atat de client, cat si de furnizor. Iata care sunt pilonii principali ai unui eveniment si care este impactul fiecaruia in reusita evenimentului.
Comunicarea evenimentului
Stim ca suna clasic, dar comunicarea este cheia pentru absolut tot. Iar prin “tot” ne referim si la reusita unui eveniment. Este foarte important ca participantul sa fie informat in mod constant despre eveniment. Save the Date-ul este esential pentru a iti asigura prezenta participantilor. Ulterioarele update-uri – detaliile finale ale evenimentului, comunicarea din timpul evenimentului prin intermediul diferitelor aplicatii de networking si, nu in ultimul rand, comunicarea post eveniment – in care este indicat sa ceri feedback participantilor, le oferi poze si filmul de wrap-up al evenimentului, acestea au rolul de a creste engagementul participantului.
Echipa Tehnica
V-ati intrebat cine sta in spatele acelei proiectii impresionante, acelui ecran gigant sau al luminilor care se imbina perfect cu atmosfera evenimentului? Este o intreaga echipa tehnica ce iti ofera o experienta unica si te pune fata in fata cu tehnologia. Aceasta echipa este prezenta acolo inca din primele minute de setup si pana dupa ce fiecare participant a parasit evenimentul. Este o echipa care are o energie extraordinara, este atenta la detalii, comunica in mod continuu cu echipa de implementare.
Echipa de Implementare
Cand spunem Universum spunem energie, si nu o spunem noi ci o spun clientii. Echipa de implementare are grija ca fiecare detaliu prezentat in designul experientei de eveniment sa se intample ca atare. In functie de marimea si gradul de complexitate al evenimentului, echipa poate fi formata din 5, 10, 30 sau 50 de oameni. Acestia au diverse roluri: Project Manager – cel care are viziunea intregului eveniment, Catering Responsible, Location Responsible, Technic Manager, Teambuilding Coordinator, Communication Responsible, Logistics Coordinator, Fotografi, Cameramani, Furnizori de activari sau alte functii specific tipului de eveniment.
Activarile din Eveniment
MC-ul, speakerii, video-ul de intro, photobooth-ul, momentul de intro, activarile de brand, activarile de teambuilding, standuri si demo-uri de produs, VR, singing waiters. Activarile din eveniment sunt interdependente cu tematica, tipul si scopul evenimentului.
De exemplu, daca este un eveniment de aniversare al companiei formula reusitei poate fi: Intro Video + MC + Photobooth + Orchestrate + Party, ori daca vorbim despre o Conferinta de Vanzari putem combina cu tema evenimentului un Intro Digital Dance cu MC, Speakeri, Activari de Brand, video de wrap-up si un cocktail party.
Locatia
Ca in orice tip de eveniment, locatia joaca un rol primordial. Daca spatiul este prea mic toata lumea se va simti inghesuita, pe de alta parta daca exista prea mult spatiu se poate crea senzatia de spatiu gol.
Pentru noi, ca organizatori, locatia este important sa fie cat se poate de maleabila in modul in care se face setup-ul. De la decoratiunile din cadrul locatiei care pot fi de mare ajutor sau te pot sabota, pana la spatiul detinut – daca de exemplu este o sala mai mare insa detine pereti modulari, poti jongla cu spatiul foarte usor.
Un alt aspect important il reprezinta distanta pana la locatie. Daca locatia este centrala este scenariul ideal. Insa, daca vorbim despre o locatie afla inafara orasului participantilor trebuie sa li se puna la dispozitie transportul dintr-un loc central pana la locatia evenimentului.
Asadar, cum mentionam si la inceputul acestui articol, ne plac evenimentele curajoase, cele care ne provoaca pentru ca stim ca dintr-o provocare nu poate iesi decat o experienta unica pentru fiecare participant. Iar, fara provocari si schimbari nu poti evolua.
Daca iti doresti un eveniment altfel pentru echipa ta, ne poti scrie iar unul dintre colegii nostri te va contacta pentru a stabili detaliile necesare reusitei. Scrie-ne