Engagementul Participantilor = Reusita Evenimentelor

Social

Limbă:

Engagementul Participantilor = Reusita Evenimentelor

21 May 2018


In planificarea oricarui eveniment intalnesti si cuvantul “engagement” pe langa locatie, catering, formatie sau DJ sau experienta participantilor.

Parte din aceasta experienta, egagementul participantilor reprezinta reusita evenimentului.

Dar cum masori engagementul participantilor?

Website

Website-ul este catalizatorul brandului tau, iar masurarea engagementului prin intermediul Google Analytics este obligatoriu. De la Event goals, page goals, time si links goals.

Event App

Aplicatia de eveniment este obligatorie in conditiile in care smart-phone-ul este in mainile noastre atatea ore in zi – aproape tot ce ne inconjoara are o aplicatie pe care o folosim.

Aplicatia de eveniment este o comoara in analiza comportamentului participantilor.

Hashtag

#HashtagIsCool si obligatoriu pentru evenimentul tau.

Majoritatea lumii foloseste Facebook sau Instagram, de aceea imaginile sau postarile vin insotite si de hashtag-uri. Sa tii track pe hashtag este o metoda foarte la indemana pentru a masura engagementul.

Chestionare

Printre cele mai folosite metode instrumente de a colecta feedback, atat de la participanti cat si de la speakeri. Poti folosi un QR code, aplicatia de eveniment sau newslettere. Cele mai bune rezultate vin in urma completarii formularului imediat dupa eveniment, acesta fiind foarte fresh.

Am mai mentionat si intr-un articol recent despre activitari care pot duce la cresterea engagementului participantilor.

Insa, iata negru pe alb cum poti creste engagementul si cum se poate masura reusita:

“Content is King”

…si asta nu o spunem doar noi, a spus-o Bill Gates in 1996! In 2018, continutul inca este cel mai la indemana liant intre obiectivele evenimentului si participanti. Ce s-a schimbat de-a lungul anilor este formatul continutului – de la text, la imagini si video – care a luat forma experientelor de eveniment.

Event App

O persoana isi deblocheaza telefonul de aproximativ 110 ori pe zi. Smart phone-ul este parte din stilul de viata cotidian. De aceea, organizatorii de evenimente au dezvoltat aplicatii care nu doar ca ajuta la o desfasurare impecabila a evenimentelor dar au feature-uri care ii privesc direct pe particpanti. De exemplu, prin intermediul My Connector nu doar procesul de inregistrare in eveniment este mai simplu, dar poti pune intrebari speakerilor, poti vorbi cu ceilalalti participanti din eveniment sau poti evalua sesiunile si continutul acestora.

Voting App sau Live Q&A

Exista foarte multe instrumente de Q&A sau voting. Aceste aplicatii nu doar ca iti cresc engagementului in eveniment dar te ajuta sa colectezi si informatii vitale pentru urmatoarele evenimente.

Catchbox

Luarea intrebarilor din sala cu ajutorul microfonului este deja ceva clasic, dar ce ai zice sa ii dai un twist fun? Cu ajutorul lui Catchbox poti transforma sesiunea de Q&A intr-un joc amuzant si te ajuta sa castigi timpul dintre pasarea microfonului.

+ super important: Location Design

Am lasat ce e mai important la final – Designul Locatiei, acesta trebuie sa fie un ajutor in cresterea engagementului, nu un sabotor. De exemplu, intr-o asezare la mese rotunde, participantii pot interactiona intre ei si se pot crea activitati in cadrul echipelor. Intr-o structura de „consiliu” cu mese orientate spre interior, este ideala pentru grupurile mici, creand un spatiu in care participantii se pot cunoastre intre ei mult mai usor.