De cele mai multe ori lucram in echipe de proiect ceea ce presupune interactiune cu o varietate de oameni cu diferite personalitati.
Pentru ca succesul se obtine cel mai repede in echipa, la final de zi trebuie sa ajungi la acelasi nivel cu fiecare om din echipa. Cum faci asta? Cum ajungi la un echilibru cu echipa ta? Mai jos gasesti o lista de metode de a face fata colegilor care te intrerup:
RELATIILE
De cele mai multe ori neintelegerile apar din lipsa de comunicare. Chiar daca suna cliseic, comunicarea chiar este cheia. Initiaza discutii private in care discuti despre aceste situatii, sunt persoane care nu constientizeaza intreruperile. De asemenea, daca in echipa persista probleme de comunicare acestea pot fi rezolvate cu activitati de team bonding sau team building.
ASCULTA
Daca esti pus intr-o situatie neplacuta, primul lucru pe care il poti face este sa te pui si in pielea celuilalt. Inainte sa tragi o concluzie referitoare la situatia in care te aflii, incearca sa aflii si perspectiva celuilalt. O comunicare deschisa si o ascultare activa sunt lucruri importante pe care fiecare echipa de lucru le are nevoie. Un alt aspect pe care trebuie sa il ai in vedere, este faptul ca fiecare are si o viata in afara jobului si niciodata nu stii ce intampina acolo. De aceea este important sa investesti in relatii si sa iti asculti colegii.
FA-TI CUNOSCUTE NEVOILE
Daca iti fac cunoscute nevoile in fata colegilor vei ajunge sa simplifici intreaga situatie. Chiar daca vorbim de o echipa de proiect sau doar de colegii de departament, acestia vor aprecia faptul ca sunt informati iar acest lucru se va oglindi in succes.
GASESTE CEA MAI BUNA SOLUTIE
Cu leadershipul potrivit aproape toata lumea va putea deveni parte dintr-o echipa de succes. Odata ce se ajunge la un front comun de actiune, succesul nu va intarzia sa apara.
AMABILITATEA
De exemplu la noi in echipa, amabilitatea este o valoare la care tinem foarte mult. Lucrand intr-o industrie care face parte din top 5 cele mai stresante job-uri, amabilitatea este “arma” noastra pentru a face fata situatilor limita… unde mai adaugam si un simt al umorului constant.
CONCLUZIE
Deschidere, comunicare si o buna ascultare sunt elemente cheie care iti asigura un workflow constat si un echilibru in echipa.