In cei 10 ani de experienta in organizarea de evenimente corporate am primit adesea intrebarea “Cum putem face Gala Awards sa fie mai catchy?”. Aici intrevine abordarea creativa si inovativa a organizatorului.
Obiectivele sunt celebrarea, recunostinta si motivarea participantilor, toate acestea invaluite intr-o super atmosfera.
AGENDA
Aceasta se bazeaza pe principiul “Short & Simple”. Cand organizezi o Gala pentru un numar mare de participanti, o agenda foarte precisa fara prea multe intarzieri este un pas spre succesul evenimentului.
De cele mai multe ori Gala Awards include si cina, de aceea trebuie inclusa in agenda. Pentru cina este de luat in cacul un MC care sa mentina atmosfera.
Este recomandat ca toastul festiv sa fie facut intr-o maniera out-of-the-box, ducand intreaga festivitate intr-o zona captivanta pentru participanti: muzica, elemente vizuale, video-uri. Schimbari de genul acesta ii vor surprinde chiar si pe cei care participa la aceasta gala in fiecare an.
CASTIGATORII
Fara a prelungi prea mult agenda este important sa existe cat mai multi premiati. De exemplu, poti adauga categorii de premii noi sau sa existe o lista de nominalizati.
Recunostinta adusa de catre colegi este un trend adoptat din ce in ce mai mult. Premiul poate lua forma unui titlu precum “People’s Choice Award”. De asemenea, daca in anii trecuti a existat un premiu “Most Valuable Player” indicat este ca acesta sa fie prezentat si inmanat de castigatori ai anilor trecuti. Imagineaza-ti impactul asupra castigorului in momentul in care este prezentat de colegii lui intr-o maniera personala.
PREMIILE
Ofera castigatorilor premii care pot fi refolosite. De la diverse gadget-uri pana la obiecte de artizanat personalizate in culorile brandului pot fi cateva exemple. De asemenea, poti lua in considerare si premii care sa fie tematice cu evenimentul sau locatia.
Cand participantii se simt bine, se distreaza si sunt implicati in eveniment aceastia cu siguranta sunt pregatiti pentru succes. Ai in plan o Gala Awards? Scrie-ne daca iti doresti un eveniment memorabil pentru echipa ta.