Arhive min. 30 - Universum

Social

Limbă:

Fever Pitch

durată

10-30 minute

nr. de participanți

30+

tipul de activitate

Indoor

Ideal pentru

Provocări, ieșire din zona de comfort, actorie, muncă în echipă, încredere în sine

În Fever Pitch, participanții sunt împărțiți în 2 echipe. Fiecare echipă devine un grup de fani adoratori care își aplaudă echipa de fotbal. Antrenorii își conduc echipa exersând sunete specifice, cum ar fi uralele de grup, oohul unei șuturi ratate, lovitul mingii împotriva unui stâlp. Provocarea lor este să emită aceste sunete uneori potrivite pentru a însoți acțiunea de pe ecran. Prima echipă este încurajată să reacționeze la acțiune într-un clip video afișat pe ecran. Urmează următoarea echipă. Provocarea crește, deoarece fiecare echipă trebuie să emită o gamă din ce în ce mai mare de sunete pentru a însoți acțiunea meciului. Meciul atinge punctul culminant la loviturile de departajare. Echipa câștigătoare sărbătorește cu un val mexican peste sală.

Rezultate: Fever Pitch este un icebreaker distractiv și motivant, care energizează o conferință și creează un raport instantaneu între grup printr-o experiență distractivă împărtășită. Rapidă, fizică și extrem de distractivă, asumarea rolului de fan pasionat de fotbal îi implică pe participanți, îi ridică și îi pune în mișcare și le pune zâmbetul pe buze. Participanții se concentrează pe îmbunătățirea procesului prin repetarea acțiunilor Mambo. Participarea deplină este încurajată la această experiență comună minunat de înălțătoare și memorabilă.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Synergyk

durată

1.5-2 ore

nr. de participanți

12-80

tipul de activitate

Indoor

Synergyk

durată

1.5-2 ore

nr. de participanți

12-80

tipul de activitate

Indoor

Ideal pentru

Muncă în echipă, colaborare, puncte forte și slabe, distractiv

Synergyk este o serie de “Jocuri de sală” care se desfășoară într-o sală de conferințe. Participanții sunt repartizați la o masă de echipă, iar gazda ghidează echipele prin intermediul unei serii de mijloace audio-vizuale printr-o serie de mini-jocuri. Interacțiunile cu jocul se fac prin intermediul unor componente electronice, cum ar fi butoane, joystick-uri sau LED-uri, creând o experiență unică pentru utilizator. Diferitele mini-jocuri, care combină puzzle-uri, coordonare și alte abilități, oferă fiecărui jucător o șansă de a-și folosi abilitățile și de a se distra pe cinste. Muzica pe 8 biți și stilul mini-jocurilor au un aer nostalgic al anilor ’80.

Rezultate: Acest format de joc le permite jucătorilor să se bucure împreună de experiență, împărtășind același cadru și, prin urmare, un câmp de joc egal. Mecanica jocului încurajează cooperarea; jucătorii nu pot juca singuri și trebuie să se bazeze pe echipa lor pentru a avansa. Grupurile de dimensiuni mici cer participarea tuturor. Jocul analizează punctajul obținut de echipe în fiecare mini-joc, evaluând competențele care au ca rezultat un raport de echipă. În acest fel, SYNERGYK devine mai mult decât o experiență distractivă care ajută la construirea unei dinamici puternice a echipei: oferă, de asemenea, angajatorilor și managerilor un feedback util cu privire la punctele tari și slabe în ceea ce privește munca în echipă și rezolvarea problemelor.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Creative Juices

durată

1-2 ore

nr. de participanți

24+

tipul de activitate

Indoor

Ideal pentru

Abilități de comunicare, colaborare, creativitate, muncă în echipă

În Creative Juices, echipele reprezintă divizii ale unei companii globale de smoothie-uri care se confruntă cu probleme logistice, organizează livrări internaționale și planifică în termene limită strânse. Fiecare echipă primește o rețetă pentru un smoothie. Acestea trebuie să se aprovizioneze cu ingredientele necesare de la alte echipe. Prin colaborarea dintre echipe, acestea stabilesc acorduri comerciale care redistribuie resursele, permițând fiecărei echipe să își creeze smoothie-ul. După ce echipele au amestecat și au gustat smoothie-urile lor, ele elaborează o campanie și o strategie de marketing pentru a-și vinde produsul. Echipele își prezintă campaniile de marketing în fața grupului. Echipele trebuie să rezolve probleme complexe de distribuție și să demonstreze cum pot reduce împreună amprenta de carbon.

Rezultate: Creative Juices este un joc distractiv, rapid și furios de simulare a afacerilor. Echipele trebuie să aplice abilitățile de gestionare a afacerilor de efect și gândirea strategică la o situație din lumea reală a lanțului de aprovizionare. Participanții relaxați și informali sunt liberi să își asume riscuri în timp ce aplică rețeaua și își îmbunătățesc abilitățile de comunicare pe parcursul jocului pentru a se asigura că obiectivul grupului este atins. Colaborarea este esențială. Creative Juices scoate la iveală capcanele muncii în silozuri. Este o metaforă excelentă pentru cooperarea interfuncțională, pe măsură ce echipele lucrează la un obiectiv comun de gestionare a proiectului pentru ca fiecare divizie să aibă ingredientele corecte la sfârșitul activității, asigurându-se că smoothie-urile sau amestecurile de sucuri sunt așa cum le comercializează.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Arabian Market

durată

30 minute-2 ore

nr. de participanți

12+

tipul activității

Indoor & Outdoor

Ideal pentru

Abilități de negociere și interogare, strategie, colaborare, spirit competitiv

Provocarea are loc în Statele Truciale în anii 1800. Familiile negociază pentru a-și spori bogăția, făcând schimb de curmale, cămile, pește, mirodenii, perle, apă, bani și toate informațiile importante. Împărțite în “familii” și înarmate cu o pungă de bunuri comerciale cu tematică arabă, echipele sunt provocate cu obiectivul de a maximiza averea familiilor lor. Echipele trebuie să înțeleagă de ce au nevoie celelalte familii, folosind abilități de interogare și negociere. Se întărește faptul că informația este puternică doar atunci când este împărtășită. Echipele negociază și tranzacționează pentru a-și maximiza profiturile. Scorurile finale reflectă interacțiunea și abordarea echipelor.

Rezultate: Arabian Market este o provocare distractivă și interactivă, care se bazează pe comunicare, consolidează crearea de rețele și importanța relațiilor pozitive. Aceasta maximizează înțelegerea clară a valorii informației. Pentru a reuși, va fi esențial să lucrați la o soluție avantajoasă pentru ambele părți.

Deși acesta este un exercițiu competitiv, cele mai de succes echipe sunt cele care colaborează cu alții pentru a construi rezultate câștigătoare pentru ambele părți, concentrându-se în același timp pe propriile rezultate finale.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Trading Post

durată

1-2 ore

nr. de participanți

24+

tipul activității

Indoors

Ideal pentru

Strategie, colaborare, comunicare, abilități de negociere

Trading Post este plasat în orașul sălbatic și nelegiuit Dodge City din anii 1860 – o perioadă de mari oportunități, dar în care dezastrul îi așteaptă pe cei neavizați și pe cei prost informați. Jocul se desfășoară pe parcursul a 4 ani. Fiecare an începe cu echipele care fac comerț și se încheie cu ele întorcându-se la căruțele lor respective pentru a primi o plată pentru anumite bunuri. Aici familiile își împărtășesc cunoștințele.

Pe măsură ce jocul avansează, echipele dezvoltă relații cu alte echipe și împărtășesc cunoștințele dobândite. O activitate versatilă, poate fi jucată de 12 până la 800 de persoane ca activitate de formare în cadrul companiei, în timpul unei conferințe, ca activitate de dinaintea cinei sau după cină.

Rezultate: Trading Post este un joc supraîncărcat de colectare de informații, de târguială și de construire a încrederii – un excelent joc de spargere a gheții sau un interludiu de conferință. O activitate rapidă și inteligentă în care echipele negociază și fac schimburi pentru a-și maximiza profiturile. Deși acesta este un exercițiu competitiv, cele mai de succes echipe sunt cele care colaborează cu alții pentru a obține rezultate avantajoase pentru ambele părți, concentrându-se în același timp pe propriile rezultate finale.

Este deosebit de reușită ca un eveniment care va sparge barierele și va uni grupurile, consolidând în același timp principiile cheie ale negocierii. În timpul unui proces de revizuire, strategiile câștigătoare sunt împărtășite și învățarea pertinentă este aplicată la locul de muncă.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Bridging The Divide

durată

1-3 ore

nr. de participanți

24+

tipul activității

Indoor & Outdoor

Bridging The Divide

durată

1-3 ore

nr. de participanți

24+

tipul activității

Indoor & Outdoor

Ideal pentru

Creativitate, comunicare, muncă în echipă, managementul timpului și al resurselor

În cadrul proiectului Bridging the Divide, echipele construiesc un pod sau o secțiune a unui pod conform specificațiilor solicitate de client, depășind în același timp resursele limitate, barierele de comunicare și termenele stricte. Podurile sunt proiectate, decorate și marcate în mod creativ de către fiecare echipă, fiind acordate premii pentru cel mai creativ proiect ingineresc, cel mai bun branding și cea mai eficientă utilizare a resurselor.

În cadrul componentei finale de construcție a evenimentului, podul fiecărei echipe este instalat ca parte a podului uriaș și extins al companiei . Marele final captivant presupune conducerea unui vehicul controlat de la distanță pe toată lungimea podului extins.

Rezultate: Bridging the Divide este un exercițiu de team building provocator și captivant în care fiecare echipă este atât un furnizor, cât și un client. Scopul final este colaborarea deplină, iar succesul necesită o gestionare continuă a relațiilor cu clienții și o înțelegere a efectelor negative ale comunicării.

Având timp și resurse limitate, echipele utilizează un management de proiect inteligent pentru a reuși. Acest eveniment amuzant și practic are metafore foarte puternice. El evidențiază importanța cooperării interfuncționale pentru obiectivele de ansamblu.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Flat Out: Food Truck Challenge

durată

2-3 ore

nr. de participanți

16+

tipul activității

Outdoor

Flat Out: Food Truck Challenge

durată

2-3 ore

nr. de participanți

16+

tipul activității

Outdoor

Flat Out: Food Truck Challenge

durată

2-3 ore

nr. de participanți

16+

tipul activității

Outdoor

Ideal pentru

Comunicare, creativitate, muncă în echipă, distracție, mâncare

Fiecărei echipe i se spune ingredientul de bază, locația, tipul de clientelă și timpul de funcționare a camionului lor de mâncare. Cu aceste informații, trebuie să ia în considerare fiecare aspect al afacerii, inclusiv brandul, felul de mâncare, mâncărurile complementare, prezentarea mâncării și prețurile.Începe timpul de planificare, echipele își stabilesc strategiile, ideile și își alocă responsabilitățile. Apoi trec la acțiune, creându-și camionul de mâncare în carne și oase. Echipele își prezintă felul lor de mâncare emblematic în fața maestrului bucătar. Între timp, un juriu decide care este cea mai bună afacere de food truck.

Rezultate: Food Truck este o activitate de colaborare care îi ajută pe angajați să învețe și să își îmbunătățească capacitatea de a lucra în echipă, de a comunica eficient și de a gestiona timpul. Numărul și varietatea sarcinilor care trebuie îndeplinite îi încurajează pe participanți să realizeze importanța planificării și a organizării. Aceasta îi ajută pe indivizi să își recunoască punctele forte și să fie responsabili pentru sarcinile care le sunt atribuite, cunoscând importanța rolului lor în cadrul misiunii generale.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Building a dream

durată

2-3 ore

nr. de participanți

24-200

tipul activității

Indoor & Outdoor

Building a dream

durată

2-3 ore

nr. de participanți

24-200

tipul activității

Indoor & Outdoor

Ideal pentru

Muncă în echipă, timp limită, strategie, distracție

Echipele rezolvă provocări și puzzle-uri distractive și interactive de rezolvare a problemelor pentru a “câștiga” unelte și piese de bicicletă pentru echipa lor. Când echipele au suficiente resurse, începe misiunea dificilă de a crea un proces de asamblare eficient pentru a produce o varietate de biciclete diferite într-un timp limitat. Sunt impuse standarde de calitate stricte, fiind efectuate inspecții formale de control al calității.

Pe măsură ce se apropie termenul limită final, echipele își conduc creațiile până la linia de “start” și se pregătesc să își prezinte produsele și o reclamă pentru celelalte echipe care reprezintă clienții lor.

Rezultate: Un eveniment de echipă extraordinar care creează o învățare de impact și amintiri de durată. Echipele învață să treacă de la competiția cu alte echipe la colaborare – împărtășind echipamente, instrumente, cele mai bune practici, expertiză și resurse – dezvoltând un obiectiv colectiv de a produce un număr maxim de biciclete din resursele disponibile.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Brand National

durată

2-3 ore

nr. participanți

Minimum 30

tipul activității

Indoor

Ideal pentru

Identitate de brand, cultură organizațională, comuniune, valori

Brand National este un exercițiu creativ și distractiv de team building, care explorează problemele mărcii și identității, provocând delegații să creeze o identitate de brand național de la zero.

Echipele își inventează țările pe baza unui set dat de caracteristici naționale. Ei definesc și creează elemente care le vor identifica națiunea – un nume de țară, un steag, un imn, un dans și o îmbrăcăminte națională.

Evenimentul se încheie cu un spectacol plin de energie, în stil Eurovision, în care fiecare națiune își lansează noua identitate într-o extravaganță coregrafiată cu steaguri, cântece, dansuri și costume naționale.

Rezultate:
Ca o națiune, misiunea, viziunea și valorile companiei sunt fundamentul fiecărei organizații. Cultura corporativă, convingerile și comportamentele angajaților sunt o manifestare a valorilor companiei, dar sunt adesea implicate și nu sunt definite în mod specific.

Brand National este o modalitate excelentă de a explora importanța culturii unei companii și modul în care influența acesteia se extinde, cu mult dincolo de logo-ul companiei, la comportamentul fiecărui membru al organizației.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.

Body Rap

durată

10-30 minute

nr. participanți

Minimum 30

tipul activității

Indoor/Outdoor

Ideal pentru

energie & concentrare, colaborare, motivare, stare de bine, implicare, atenţie deplină

Body Rap începe cu o încălzire energizantă, în care participanții sunt ghidați prin exerciții de body sound.

Odată revigorați, participanții își pun mănuşile, încep să bată din picioare, să prindă ritmul și să cânte în sinergie, pentru a crea un spectacol muzical colorat şi amuzant.

Întregul moment, atât auditiv, cât și vizual, îi va face pe toți să râdă în hohote.

Rapid, excentric și incredibil de eficient, Body Rap este o metodă splendidă de a energiza un eveniment, garantat că va înveseli și cel mai dificil public.

Este o activitate ce va da viață și vigoare prin puterea umorului, a ritmului și a experienței împărtășite, pentru a energiza și unifica echipele, cu rezultate pozitive și memorabile.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.