Numim ceea ce facem Arhitectura Evenimentelor. Fiecare propunere de concept de eveniment incepe prin intelegerea viziunii si valorilor companiei, obiectivelor evenimentului, a publicului tinta si a briefului dat catre noi.
Intreaga constructie de eveniment porneste de la un plan solid si detaliat, i se adauga o fundatie emotionala, bazata pe increderea si intelegere reciproca dintre noi si client. Iar de aici… constructia incepe sa prinda forma de jos in sus!
Acesta este procesul de arhitectura a evenimentelor pe care noi le organizam.
In lista ce urmeaza am detaliat cateva aspecte importante pe care le recomandam sa le comunici Account-ului care iti preia cererea de eveniment.
1. Numarul de participanti la eveniment
Comunicarea numarului de participanti la eveniment este importanta intrucat anumite activitati presupun un numar minim sau maxim de participanti pentru a fi de efect.
2. Ponderea pe varsta si sex
La fel si in cazul acestor aspecte este importanta mentionarea lor pentru ca oferta primita sa fie cat mai personalizata.
3. Experienta grupului de lucru impreuna
De exemplu, in cazul in care grupul are o experienta de lucru de cativa ani, obiectivele pot fi aceleasi ca si in cazul unui grup nou format, insa sunt mult mai aprofundate si in functie de istoric. In cazul in care grupul are un numar mai mare de membri noi, integrarea lor este obligatorie.
4.Formula organizationala
Fie ca vorbim despre un departament, o parte a departamentului ori mai multe departamente diferite, obiectivele activitatii/activitatilor sunt diferite.
5. Obiectivele evenimentului
Cel mai important aspect in oferirea briefului catre furnizorul de eveniment sunt obiectivele dorite – de la comunicare, la negociere, explorarea excelentei, apartenenta membrilor la grup ori brand awareness.
6. Istoricul evenimentelor
Pentru noi ca si organizatori de evenimente, istoricul activitatilor avute pana in momentul respectiv este un aspect important. Nu doar ca evitam o potentiala repetare a experientei dar ne putem da seama si de un sablon existent.
7. Tipul activitatilor
Activitatile de teambuilding se impart in doua categorii: indoor si outdoor. Este important ca organizatorul de evenimente sa stie care este inclinatia activitatilor. De exemplu, o zi de teambuilding poate sa contina un program de activitati outdoor dimineata, iar dupa pranz intregul grup sa se bucure de activitati indoor.
In cazul activitatilor outdoor este recomandat sa mentionati daca exista persoane in grup care nu pot participa la activitati, fiind restrictionate de la efortul fizic de nivel mediu.
8. Perioada si durata evenimentului
Fie ca este vorba de o zi, un weekend sau cateva zile ori activitatea de teambuilding este inclusa in suita unor sesiuni dintr-o agenda mai vasta, este important sa se stie aceste lucruri, poate si din simplul fapt ca activitatile pot fi personalizate in functie de restul agendei.
Nu uitati sa mentionati Account-ului dumneavoastra daca locatia aleasa este conditionata, de exemplu este la munte, la mare, are semnal 4G redus etc.
9. Bugetul
Pentru ca oferta sa fie completa si personalizata nevoilor teambuildingului, este recomandat sa mentionati un buget in care sa se incadreze activitatile.
10. Feedback
Va incurajam sa oferiti cat mai multe detalii posibile despre ce va doriti de la eveniment si sa descrieti cat mai in detaliu grupul care ia parte la eveniment. Aceste lucruri nu va ofera decat o oferta cat mai personalizata.
In intreaga noastra experienta de 10 ani in organizarea de evenimente, aceste 10 aspecte sunt foarte importante in reusita unui eveniment si in construirea unor parteneriate pe termen lung.
Vrei sa aflii mai multe sau pur si simplu sa dezbati acest subiect? Echipa noastra specializata in Teambuilding iti sta la dispozitie: contact@universum.ro!