Event Management: Tendinte in 2016 – Universum

Social

Limbă:

Event Management: Tendinte in 2016

13 ian 2016

[cml_media_alt id='6194']030. Event management - tendinte 2016[/cml_media_alt]

Pentru ca este inceputul de an, a venit momentul pentru cel mai dorit articol: Trendurile lui 2016 in materie de evenimente.

Ultimii ani au adus schimbari majore in industria evenimentelor, in 2015 am vorbit despre tehnologie, participanti si solutii end-to-end.

2016 continua sa investeasca in bazele puse in ultimii ani si duce experienta evenimentelor la urmatorul nivel. Asadar, in 2016 industria evenimentelor este despre:

Evenimentele care devin Experiente
In 2016 nu mai vorbim de evenimente… ci de experienta oferita de acestea. Intregul eveniment devine o experienta. In dictionarul expertilor in evenimente, cuvantul “experienta” este foarte prezent, iar intregul arsenal al unui eveniment s-a adaptat in directia aceasta. De exemplu, noile tehnologii de evenimente ofera mult mai multe oportunitati de interactiune, atat in timpul cat si inainte si dupa eveniment, ceea ce transforma totul intr-o experienta.

Crearea unei Legaturi Emotionale intre Brand si Consumatori
Este din ce in ce mai clar vizibil ca relatia dintre consumator si brand nu mai este atat de tranzactionala pe cat obisnuia sa fie. Dandu-i participantului cat mai multe elemente ale unei experiente complete, acesta ajunge sa investeasca emotii in brandul respectiv. De aici si pana la cresterea relatiei de brand awareness si loialitate mai este… doar o experienta de oferit!

Integrarea tehnologiei
Un lucru foarte important pe care industria evenimentelor l-a inteles este automatizarea. Nevoia de a avea mai clar ROI-ul (Return on Investment) unui eveniment dar si salvarea unui timp investit in activitati migaloase a dus la realizarea unor tehnologii care sa automatizeze procesele. Nu doar ca acestea fac viata unui event planner mult mai usoara, dar scot din sistem procese care facea experienta participantilor necalitativa.

Folosirea Aplicatilor de Eveniment
Este din ce in ce mai evidenta nevoia unei aplicatii pentru eveniment. Experienta participantilor devine mult mai completa cu ajutorul acesteia. De exemplu, My Connector, nu doar ca ajuta ca procesul de registration sa fie mult mai rapid ci faciliteaza si interactiunea cu ceilalti participanti la eveniment cat si speakerii. Aplicatie este utila si post-eveniment oferind insight-uri valoroase despre participanti si experienta acestora.

Creativitate
Surpriza sau nu… creativitatea “is the new black”. Tendinta aceasta este permanent prezenta in fiecare an. Daca un lucru sigur este permis in industria evenimentelor, acesta este utilizarea creativitatii. Inca din procesul de design al acestuia pana la momentul desfasurarii, de la set-up-ul locatiei, la denumirile mancarii si al bauturii sau modul de aranjare al barului si modul in care interactioneaza personalul.

Asadar, 2016 este despre mostenirea lasata de 2015: experiente complete, tehnologie si personalizare.

Ne place sa invatam de la: