Era digitala de astazi ne impune sa iesim din zona de confort si sa ne autodepasim la fiecare eveniment creat. Pentru a construi o experienta altfel pentru participanti avem nevoie sa fim la curent cu tot ce e techy si inovativ.
Asadar, colegul nostru Paul Popa ne povesteste cum a realizat intro-uri inedite pentru evenimentele Microsoft Summit si Cisco Connect, pe care le putem vedea aici:
Intro Microsoft Summit
Intro Cisco Connect
Cum ti-a venit ideea?
Toata ideea a venit dintr-o dorinta de a veni cu ceva nou din punct de vedere al contentului/momentului de introducere intr-o conferinta. Cisco Connect si Microsoft Summit sunt doua evenimente de business de referinta in Romania si este foarte important sa vii cu ceva fresh la fiecare editie. Ultimele trenduri si topicuri de discutii, in cadrul acestor evenimente, combina din ce in ce mai mult elemente de tehnologie integrate in business in relatie cu omul. Asadar, este foarte important sa construiesti fiecare moment pe baza acestor lucruri. Partea de intro intr-o conferinta este poate printre cele mai esentiale deoarece ea da efectiv startul evenimentului si fixeaza atmosfera pentru ceea ce este pe cale sa inceapa.
Cat a durat realizarea proiectului?
Fiecare proiect a durat undeva in jurul a 3-4 saptamani. Totul a inceput cu stabilirea ideii, apoi crearea unui storyboard si, in cele din urma, executarea lui.
Cat de mare a fost echipa de proiect?
La partea de intro video au lucrat 2 animatori, coordonati de noi. Unul dintre ei s-a ocupat de filmarea personajelor si transformarea lor in siluete digitale. Dupa aceea, al doilea animator a lucrat la efectele speciale ale personajelor, cat si la restul layout-urilor din video-uri.
Ce parere a avut clientul referitor la acest proiect?
La inceput, timpul de executare parea foarte scurt pentru complexitatea intro-urilor, insa finalul a fost foarte apreciat de catre ei, cat si de catre participanti.
Brief vs. rezultat
Am incercat cat am putut de mult sa respectam script-ul si storyboard-ul stabilt impreuna cu clientul. Desigur, au existat anumite obstacole de executare pe drum, insa este vital sa stick to the plan no matter what.
Se pot aplica aceste tehnici si in alte domenii?
Asa cum am spus, partea de intro da startul conferintei. De la acest punct, putem sa declinam intro-ul de-a lungul conferintei prin mai multe content-uri vizuale (key visual, cartoane de intro pentru speakeri, template-uri de prezentari etc.)
Care consideri ca ar fi beneficiile acestui tip de tehnica?
In primul rand, ofera o perspectiva diferita decat a unei filmari / editari simple. Creeaza o senzatie digitala asupra conferintei, iar elemente de genul acesta sunt perfecte pentru acest tip de eveniment.
Daca si tu ai curaj sa pui efectul WOW in evenimentul tau, da-ne un semn aici si revenim cu idei.