Essence of Excellence - Universum

Social

Limbă:

Essence of Excellence

DURATĂ

1-2 ore

NR. PARTICIPANȚI

Minimum 5

TIPUL ACTIVITĂȚII

Indoor

Ideal pentru

Echipele creează și combină un parfum individual și creează o campanie de marketing targetată!

Essence Of Excellence plasează echipele în rolul solicitant al alchimiștilor profesioniști cu provocarea de a amesteca un parfum individual care să atragă o anumită piață țintă.
Echipele trebuie să lucreze rapid și eficient, alegând cu atenție ingrediente cu, bazate pe o serie de stări și trăsături de caracter.
Echipele de succes vor înțelege lumea din perspectiva clienților lor, urmărind să producă atât un nou parfum, cât și o campanie de marketing targetată, într-un termen limită strâns.

Participanții învață elementele de bază ale parfumeriei și digeră câteva informații revelatoare ale industriei, plasând acest exercițiu într-un context de afaceri.
Echipele se plasează în pielea clienților lor, lucrând prin sticle de mostre, mirosind, discutând și combinând amestecuri pentru a evoca răspunsul emoțional dorit.
Ei sunt ghidați prin acest proces cu fișe de lucru detaliate.
Mostrele de parfum finite sunt trimise în sticle secrete.
Provocarea acum este ca echipele să-și angajeze noile simțuri olfactive și să potrivească fiecare parfum cu profilul corect al clientului.
Scoruri bonus sunt, de asemenea, acordate pentru creativitatea foilor de esență a mărcii.

Rezultate:
Essence of Excellence oferă un context distractiv pentru a explora valorile companiei și satisfacția clienților, rețea sau îmbunătăți comunicarea echipei;
• Echipele trebuie să înțeleagă emoțiile și motivațiile pieței țintă, pentru a-i surprinde esența cu un parfum personalizat și un brand creativ;
• În timpul procesului, sunt explorate și percepțiile proprii ale participanților, construind relații în cadrul fiecărei echipe, demonstrând în același timp că fiecare operăm după propriul model unic și valid.

Contactează-ne

Colegii noștri îți vor oferi un răspuns la solicitarea ta cât de repede posibil.