Importanta Ambasadorilor de Eveniment – Universum

Social

Limbă:

Importanta Ambasadorilor de Eveniment

08 Jun 2016

[cml_media_alt id='6809']061_Ambasadori_event[/cml_media_alt]

Este prea binecunoscut faptul ca metoda “word-of-mouth” este cea mai rapida metoda de a crea un buzz in jurul evenimentului tau. Una dintre cele mai la indemana metode este sa ai o “armata” de ambasadori ai evenimentului.

Ambasadorii de Eveniment au acelasi rol precum Brand Ambasadorii, exuberanta lor ajuta ajuta la promovarea evenimentului prin viu grai (sau “word-of-mouth”). Experienta in organizarea de evenimente la scala mare, ne-a invatat cat de importanti sunt ambasadorii. De exemplu, pentru Bucharest Technology Week am avut o echipa de 40 de Ambasadori care au creat buzz in jurul evenimentului si l-au dus la nivelul urmator al unei experiente de eveniment.

UMANIZAREA BRANDULUI
Ambasadorii sunt cei care umanizeaza brandul evenimentului. Cei care sunt in punctul in care nu sunt siguri daca vor da “join” evenimentului se vor uita la ambasadori si isi vor gasi raspunsul, deci, intaresc ideea in care ambasadorii iti aduc parte din succesul evenimentului.

Chiar daca ambasadorii de brand sunt asociati, de cele mai multe ori, cu online-ul, nu ar trebui sa ne lasam prada postarilor in Social Media, emailurilor sau articolelor de blog. Trebuie sa tinem mereu cont de prezenta offline, acolo unde este esenta interactiunii umane

SUNT PARTE DIN ECHIPA
Ambasadorii de eveniment sunt parte din echipa ta si trebuie tratati ca atare. Ei transmit entuziasm printre participanti si iti promoveaza experienta de eveniment pentru ca ei insusi o vor trai. Statutul lor de Brand Ambasadori trebuie marcat astfel incat ei sa se diferentieze in multime – accesorii, badge-uri personalizate sau tricouri sunt doar cateva idei. Relatia organizatiei cu ambasadorii trebuie sa fie mutuala, ei sa creada in misiunea ta, in eveniment iar tu sa sa crezi in ceea ce pot face ei pentru tine.

COMUNICAREA ESTE CHEIA
Poate ca suna cliseic, insa un lucru interesant despre ambasadori este ca ei sunt parte din ambele “lumi”. Sunt buni observatori ai procesului de engagement al participantilor pre si in timpul evenimentului, asa ca o recomandare din partea noastra este sa ii asculti, iti pot oferi informatii si sugestii foarte importante. Si, o spunem din propria experienta, acesta este cel mai bun mod de a le multumi pentru tot ce fac ei.

CONLCUZIE
In concluzie, ofera ambasadorilor toate informatiile de care au nevoie, iar succesul evenimentului nu va intarzia sa apara. Ambasadorii te vor ajuta sa faci mai multe, sa fii in mai multe locuri odata si sa ajungi la cat mai multi oameni. Asadar, alege-i cu atentie, ofera-le ce au nevoie si cu siguranta vei avea parte de un eveniment fantastic.