Trenduri pentru cele mai reusite petreceri de Craciun in 2016 – Universum

Social

Limbă:

Trenduri pentru cele mai reusite petreceri de Craciun in 2016

04 Oct 2016

[cml_media_alt id='7032']073_petreceri_craciun_2016[/cml_media_alt]

De Victor Georgescu

La fel cum am mentionat si in trecut, experienta invitatilor este cea care conteaza cel mai mult, iar petrecerile de Craciun nu fac exceptie de la aceasta regula. Mai mult, in ultimul an, tendinta a fost de a gasi mai multa eleganta prin simplitate, atat in industria evenimentelor, cat si in multe alte industrii. Acest trend va continua si pentru petrecerile companiilor din sfarsitul acestui an.

Sub influenta acestor doua “macro-trenduri” recomandam mai multe idei si modalitati prin care puteti organiza anul acesta, nu doar o petrecere de Craciun memorabila pentru angajati, cat si una actuala, despre care invitatii vor povesti mult timp.

Decorurile minimaliste, stilate, folosind mai degraba elemente digitale si lumini pentru ambianta sunt “HOT” pentru Craciunul 2016. Culorile anului sunt (pentru prima data au fost alese doua!) rozul quartz si serenity (un ton de albastru) iar motivatia pentru care acestea au fost alese impreuna este ca aduc calm si buna dispozitie prin combinarea lor. Luminile ambientale rosii sunt “out”, preferandu-se mai mult nuante de roz sau lila.

Un element nou, pe care ne asteptam sa il vedem din ce in ce mai des la celebrarile de final de an ale companiilor, sunt panourile digitale interactive – noutatea atrage intotdeauna atentia, iar aceste panouri sunt o scuza grozava pentru a te juca. Pe de alta parte, chiar daca photo booth-urile nu mai sunt o noutate, inca exista modalitati pentru a veni cu elemente noi si surprinzatoare si la acest capitol.

Mergand in ton cu dezvoltarea lumii digitale si protectia mediului inconjurator, hartia nu mai este necesara si nici dezirabila. Hostessele cu clipboarduri mari si pixuri care nu functioneaza nu mai sunt deloc o primire incantatoare. In schimb, folosirea tabletelor sau a aplicatiilor mobile este un mod mult mai actualizat si mai rapid de primire a invitatiilor.

Continuand tendinta de a pune experienta invitatilor pe primul loc, atunci orice eveniment “wow” va trebui sa asigure o zona pentru networking, iar implementarea conceptului (oricare ar fi cel ales) ar fi mai bine sa se realizeze prin decor si accesorii, si nu bazandu-se pe garderoba invitatilor.

Mergand mai departe, inca un pas, trendul bufetului pentru petrecerile de Craciun este de a fi orientat catre “comfort food” – mancaruri cu multe calorii si multi carbohidrati, care au o valoare sentimentala pentru persoanele prezente. Acest ultim detaliu accentueaza impactul de felicitare si de multumire pe care compania il are asupra angajatilor ei, prin organizarea acestui eveniment celebrativ.

In ultimul rand, un trend prezent doar anul acesta face referire la recentele Jocuri Olimpice de la Rio. Peste jumatate din intreaga populatie a Globului a urmarit cel putin o parte a acestui maret eveniment, iar conceptele legate de Rio 2016 pot fi incluse cu mare succes in petrecerile companiilor de Craciun.

Afla mai multe despre temele petrecerilor de Craciun >>